Terug naar Blog
Bouwstudio Koster: ‘Wij geven onze klanten veel aandacht en krijgen diezelfde aandacht bij RSE’
24
dec

Bouwstudio Koster: ‘Wij geven onze klanten veel aandacht en krijgen diezelfde aandacht bij RSE’

‘Net even anders’ is de slogan van Bouwstudio Koster in Veendam. Op de vraag wat zijn bedrijf dan net even anders doet, antwoordt eigenaar Erwin Koster: “Wij onderscheiden ons in persoonlijke aandacht voor onze klanten. Of het nu gaat om nieuwbouw, verbouwing of restauratie, wij nemen de tijd voor een gesprek en luisteren heel goed naar de wensen van de klant. Goed luisteren en het zo doen als wij wensten, dat is precies wat RSE telecom & ICT ook bij ons deed.”

Lees verder
Moderne werkplekken

 Persoonlijke aandacht

Het is al te zien aan de naam van het bedrijf: geen ‘aannemersbedrijf’ of ‘bouwbedrijf’, maar ‘bouwstudio’. Want een studio is een plek waar de gast volop aandacht krijgt. “Dat is exact wat wij onze klanten willen geven”, vertelt Koster. “Van onze leveranciers verwachten wij hetzelfde. Bijvoorbeeld bij ICT en telefonie. Dat moet zo ingericht zijn dat het optimaal functioneert bij het uitvoeren van ons dagelijks werk.”

 

 Nieuw pand

Bouwstudio Koster verhuisde onlangs binnen Veendam naar een groter bedrijfspand aan de Poolsterweg. Daarbij moest de ICT en telefonie geheel opnieuw worden aangelegd en ingericht. “Wij zochten hiervoor een partner die ons de zorgen uit handen kon nemen. Wij vroegen een goede relatie van ons en zij adviseerde ons RSE telecom & ICT.”

 

 Persoonlijk bezoek

“Ik belde RSE en kon direct een afspraak maken met adviseurs Maurice de Wit en Henk Haan. Zij kwamen persoonlijk langs om de uitgebrachte offerte toe te lichten. Dat voelde gelijk helemaal goed. Elkaar even in de ogen kijken schept gelijk veel meer duidelijkheid dan een offerte per post of e-mail toegestuurd krijgen.”

 

 Producten en diensten

Bouwstudio Koster gaf RSE de opdracht voor inrichting van het nieuwe pand met een professionele ICT- en telefonie-omgeving. Daarbij maakt Bouwstudio Koster nu gebruik van de RSE Moderne Werkplek, Vodafone One Net en Managed WiFi. Alles functioneert inmiddels naar wens.” 

 

 RSE Helpdesk

Koster:“Hebben wij vragen of uitdagingen, dan kunnen we terecht bij de RSE Helpdesk. Dan bel je en krijg je gelijk iemand van RSE zelf aan de lijn, een medewerker met kennis van zaken. Vragen worden dan beantwoord en problemen zo snel mogelijk opgelost. Er zijn geen lange wachttijden, je bent gelijk aan de beurt. Zo kan ons werk gewoon doorgaan. Over de mogelijkheden die bijvoorbeeld de Moderne Werkplek te bieden heeft, moeten wij nog veel leren. Ook daarbij zal RSE ons helpen als wij zover zijn. Ik ben gewoon bijzonder tevreden.”

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?