Telefonische afwezigheidsmelding tijdens de feestdagen? Geef het op tijd door!
Binnenkort staan er weer een aantal feestdagen voor de deur. Heeft uw organisatie ook aangepaste openingstijden? Of bent u misschien zelfs volledig gesloten? Meld tijdig uw gewijzigde openingstijden en meldteksten bij onze supportafdeling. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze helpdesk op nummer 050-2071200, optie 2 of u stuurt een mail aan helpdesk@rsetelecom.nl.
Ook RSE telecom & ICT heeft aangepaste openingstijden en wij willen u hiervan graag op de hoogte stellen.
Aangepaste openingstijden
Onze vestigingen in Groningen, Emmen en Winschoten zijn de volgende feestdagen gesloten:
- Koningsdag 27 april
- Bevrijdingsdag 5 mei
- Hemelvaartsdag 21 mei
- 2e Pinksterdag 1 juni
Uiteraard zijn onze storingsdienst medewerkers bij bedrijfskritische storingen bereikbaar via 050-2071200.
Tevens willen wij van de gelegenheid gebruik om u een aantal tips te geven omtrent uw bereikbaarheid.
Tip: Out-of-Office
Tijdens de afwezigheid van uw organisatie is het mogelijk om de Out-of-Office functie op uw e-mail te activeren. Met deze functie weten uw contacten wanneer ze antwoord kunnen verwachten op hun mail. Hiervoor kunt u een standaard melding gebruiken maar in veel gevallen is het beter om er een persoonlijke boodschap van te maken.
- Maak de out of office tekst persoonlijk
- Vertel wanneer u terug bent.
- Leest u tijdens de vakantie de e-mail wel of niet?
- Zijn er collega’s die uw werk overnemen?
Wilt u hulp bij het instellen van uw Out-of-Office, of het tijdelijk aanpassen van uw welkomstboodschap? Wij staan u graag te woord.