Voor het beantwoorden van vragen over uw telefonie of ICT omgeving is onze technische helpdesk uw eerste aanspreekpunt. Zo onderscheiden wij ons in service die nét iets verder gaat. Het houdt niet op bij de installatie.
Onze helpdesk is op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur direct bereikbaar. En ook buiten kantoortijden zijn wij bereikbaar omdat wij weten dat onze klanten 24/7 actief zijn. Bij noodsituaties zijn wij altijd beschikbaar.
Wij willen en kunnen minstens 90% van alle vragen en uitdagingen direct beantwoorden en oplossen. Bij issues, vragen, toevoegingen of wijzigingen helpen wij u zo snel mogelijk. Op deze manier kunt u uw werkzaamheden snel hervatten. En dat is wel zo prettig. Soms lukt het helaas even niet om uw issue direct op te lossen. Dan spelen wij uw case door naar onze tweedelijns support of plannen wij een engineer in om u op locatie verder te helpen.
Helpdesk ICT
Helpdesk telefonie